måndag 27 februari 2012

Mexikaner hör också dåligt, speciellt i rymden

Var på fundraiser i nästan åtta timmar på söndagen. Massa olika typer av trevligt folk. En trädgårdsmästare volontärjobbade med att samla in frukt från folks trädgårdar. De som inte kan få användning av all sin skörd gav via honom vidare till bättre behövande. Jag pratade med en f.d. militär om McCarthyeran. Och så berättade han att han var väldigt nöjd med sina osynliga hörapparater Lyric. Det var full rulle hela dagen och jag fick träffa många nya människor. Och så drack vi konstiga, spännande och goda öl.

Idag på måndagen fick jag vara med när en av studenterna skötte ett patientbesök helt och hållet på spanska. Skickligt!

Nu ska jag iväg och klättra på vad jag förstår är Californiens bästa och största klättergym. Efteråt ska vi till Green flash bryggeri för mat och dryck. 

1 kommentar: